עולם שלם של הרצאות, סיורים וסדנאות מחכה לכם ב-Funzing
נסו עכשיו
  • 18,979
    פעילויות
  • |
  • 319,918
    משתתפים
18,979
פעילויות
|
319,918
משתתפים
|
הטעמים של ארץ השמש העולה: תבשיל הקדירה של לוחמי הסומו

הטעמים של ארץ השמש העולה: תבשיל הקדירה של לוחמי הסומו

חדש
  •  א.ד. גורדון, חיפה
  •  (מיקום מדויק ישלח לאחר ההזמנה)
מתאים ל: מבוגרים
היי, שמי יפעת, ומאז שנת 2001, אני אשת עסקים שעובדת על הקו ישראל-יפן. אוכל יפני הוא עבורי תשוקה! במהלך קרוב ל-10 השנים בהן חייתי ולמדתי ביפן (91~2000), התכבדתי במטעמים ביתיים שו... מידע נוסף »
חווית ה-Funzing שלך:
כשמגיע החורף, זה הזמן ל-Yosé-Nabé! במהלך עשר השנים בהן למדתי ביפן, נהגתי להזמין חברים ללימודים למסיבת סוף שנה עם קדירת יוסה-נאבה בכל שנה ב-31 לדצמבר. כולם היו מתקבצים בדירת שני החדרים שלי, יושבים סביב שולחן הקוטאצו הנמוך אשר בחלק התחתון ישנו גוף חימום, מכסים את הרגליים בשמיכה המותאמת לגודל השולחן, אוכלים סלטים יפנים מסורתיים לראש השנה היפני, ונהנים מקדירת הנאבה החמה והטעימה!
כאשר מכין את היוסה-נאבה המאסטר של הסומו, הנאבה נקרא צ'אנקו-נאבה, (המרכיבים הם אותם מרכיבים), וזהו אחד מתבשילי הקדירה הטעימים, המנחמים, והכיפיים ביותר ביפן. אז אמנם מאסטר סומו אני לא (^_~), אך יוסה-נאבה טעים אני יודעת להכין!
להבדיל מקדירת הסוקי-יאקי שמבוססת על מרק סויה מתקתק המתבשל בסיר פלדה יצוקה, היוסה-נאבה הוא מרק המבוסס על ציר "דאשי" עשיר באוממי, ובו מתבשלים ירקות שונים, טופו, בשר בקר ועוף, איטריות ומכל הבא לטוב.
אני מזמינה אתכם אלי להתאהב במאכל היפני המסורתי הזה וליהנות מארוחה חורפית כאילו אתם בטוקיו! צמצם טקסט
כשמגיע החורף, זה הזמן ל-Yosé-Nabé! במהלך עשר השנים בהן למדתי ביפן, נהגתי להזמין חברים ללימודים למסיבת סוף שנה עם קדירת יוסה-נאבה בכל שנה ב-31 לדצמבר. כולם היו מתקבצים בדירת שני החדרים שלי, יושבים סביב שולחן הקוטאצו הנמוך אשר בחלק התחתון ישנו גוף ... קרא עוד
מה תקבלו?
תבשיל היוסה-נאבה, מתבשל בקדירת חרס כבדה, על גזיה במרכז השולחן מול הסועדים. בתוך מרק עשיר באוממי, יתבשלו להן קציצות בשר עוף יפניות, פרוסות סינטה, עיגולי גזר, טופו, אירטיות קונג'אק, מקלות כרישה, פטריות שייטקה ועלים ירוקים טעימים טעימים. יהיה יפה לעין, טעים לחיך, וחם!
בנוסף יוגשו סלטים מסורתיים יפנים, חמוצים תוצרת בית, וקינוח יפני טעים. 
סאקה, יין שזיפים "אומשו" ותה ירוק יוגשו במהלך הארוחה שתלווה בסיפורים על הרומן של עם יפן, הסברים על אוכל יפנים, ובסוף גם ספר מתכונים.
Ajax loader
Ajax loader